Начало / Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Настоящите общи условия уреждат взаимоотношенията между ТРЕЛЕНА ЕООД, по-долу за краткост „Търговец“ от една страна, и Потребителите на интернет страници и услуги, намиращи се на уебсайт emszonesofia.bg, наричани по-долу за краткост „Потребители“, от друга.

ТРЕЛЕНА ЕООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България с ЕИК 206962316, адрес: гр. София, ж.к. Люлин, бл. 913А, имейл адрес: [email protected].

Моля, прочетете изцяло публикуваните Общи условия преди да използвате информационните и търговски услуги, предлагани на Сайта (наричани за краткост „Услуги“).

Настоящият документ съдържа информация за дейността на ТРЕЛЕНА ЕООД и общите условия за ползване на услугите, предоставяни от Търговеца, като уреждат отношенията между нас и всеки един от потребителите ни.

Потвърждаването на Общите условия е необходимо и задължително условие за сключването на договора между Потребителя и Търговеца. С приемането на Общите условия Потребителят се съгласява неговите лични данни да бъдат обработвани на основание сключения между него и Търговеца договор.

ДЕФИНИЦИИ

За целите на настоящите общи условия долупосочените понятия следва да се разбират в следния смисъл:

Caйт https://www.emszonesofia.bg u всички негови подстраници.

Потребител – всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по този закон действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.

Общи условия – настоящите Общи условия, които включват условия за ползване, бисквитки, правила за регистрация и доставка, доброволно решаване на спорове, формуляри за отказ от договор и замяна и всяка друга правно значима информация, която се намира на сайта.

Лични данни – информация за физическо лице, която разкрива неговата физическа, психологическа, умствена, семейна, икономическа, културна или обществена идентичност.

Услуга – всяка материална или интелектуална дейност, която се извършва по независим начин, предназначена е за друго лице и не е с основен предмет прехвърляне владение на вещ.

Договор за услуга – договор, различен от договор за продажба, по силата на който Търговецът предоставя или се задължава да предостави услуга на потребителя, а потребителят заплаща или се задължава да заплати цената за нея.

Процедура за алтернативно решаване на потребителски спорове – процедура за извънсъдебно решаване на потребителски спорове, отговаряща на изискванията на този закон и осъществявана от орган за алтернативно решаване на потребителски спорове.

1. ПРЕДОСТАВЯНИ УСЛУГИ

1.1. На сайта на Търговеца Потребителите могат да резервират и закупуват услуги, предлагани от Търговеца, включително EMS тренировки, пресотерапия и пакетни предложения.

1.2. Всички услуги се предоставят на място във физическия обект на Търговеца - гр. София, ул. Димитър Петков 2, магазин 3 и са предназначени само за индивидуална употреба от Потребителя.

1.3. Търговецът не гарантира конкретни резултати, тъй като постигнатият ефект зависи от индивидуалните особености, здравословно състояние, последователност и спазване на препоръките от Потребителя.

2. ПОРЪЧКИ И РЕЗЕРВАЦИИ

2.1. Договор за услуга се счита за сключен в момента на потвърждаване на резервацията/покупката от Търговеца.

2.2. В случай че услуга не може да бъде предоставена (напр. технически проблем, липса на капацитет), Търговецът си запазва правото да откаже резервацията или да предложи алтернативен час.

2.3. Потребителят трябва да попълни коректно всички необходими данни при резервация.

2.4. При потвърждение на поръчка/резервация Потребителят получава имейл или съобщение от системата.

3. ОТКАЗ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ

3.1. Търговецът има право да прекрати достъпа до услугите или да откаже бъдещи резервации при:

  • системно неспазване на правилата на Търговеца
  • грубо или агресивно поведение
  • злоупотреби, многократни неявявания или нарушаване на политиките за анулиране

4. ЦЕНИ И ОТСТЪПКИ

4.1. Цените на предлаганите услуги са тези, посочени на уеб сайта на Търговеца към момента на извършване на поръчка, освен в случаи на очевидна грешка.

4.2. Цените на услугите включват ДДС, в случаите, в които е предвидено начисляването му.

4.3. Търговецът си запазва правото да променя по всяко време и без предизвестие цените на предлаганите на сайта услуги, като такива промени няма да засягат вече извършени поръчки.

4.4. Търговецът може да предоставя отстъпки за услугите, предлагани на сайта, съгласно българското законодателство и правила, определени от Търговеца.

4.5. Правилата, приложими за такива отстъпки, са налични на мястото, където е показана отстъпката. Отстъпи могат да се предоставят под различни форми (напр. промоции, отстъпки за лоялност, предоставяни индивидуално, на случаен принцип или в резултат на участие в състезание или клиентско проучване).

4.6. Различните видове отстъпки не могат да се комбинират при поръчка и закупуване на една и съща услуга.

5. ПЛАЩАНЕ

5.1. Потребителят може да заплати услугите чрез:

  • банков превод
  • кредитна/дебитна карта
  • онлайн плащане през системата на сайта
  • плащане на място във физическия обект на Търговеца

5.2. Ако се използва платежен посредник, важат неговите правила и такси.

5.3. Търговецът не носи отговорност за недостъпност или отказ на трета страна платежна услуга.

6. ОТКАЗ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ

6.1. Потребителя има право да се откаже от закупен пакет/услуга в 14-дневен срок от покупката, ако не е използвана нито една от включените услуги.

6.2. Ако пакетът е започнат, суми не се възстановяват. Може да бъде прехвърлен на друго лице по предварителна договорка.

6.3. Резервации могат да се отменят или пренасочат според правилата на Търговеца. Всички услуги на Търговеца са със срок за използване, пропуснати тренировки не се компенсират.

6.4. Закупени услуги/ пакетни предложения от Потребителя трябва стартират използването си в едномесечен срок от закупуването, освен ако друго не е уговорено между страните.

6.5. Възстановяването на суми се извършва по същия метод на плащане.

7. РЕКЛАМАЦИИ

7.1. Рекламация може да бъде направена при несъответствие между платената и предоставената услуга.

7.2. Рекламации се подават писмено на имейла на Търговеца в срок до 14 дни от настъпване на проблема.

7.3. Потребителят трябва да предостави:

  • описание на проблема
  • предпочитан начин за решаване
  • контактни данни
  • документ за покупка

7.4. Търговецът поддържа регистър на рекламациите и в срок до 14 дни изпраща решение на Потребителя.

8. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ

8.1. Цялото съдържание на сайта (текстове, снимки, графики, видео, програми, описания и др.) е собственост на Търговеца и е защитено по ЗАПСП.

8.2. Забранено е копиране, разпространение или използване на съдържание без изрично писмено разрешение.

9. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОР

9.1. Търговецът може да прекрати договора при нарушения на условията, неправомерно поведение или действия, противоречащи на закона и правилата в Търговеца.

10. СПАСИТЕЛНА КЛАУЗА

10.1. Ако някоя част от общите условия се окаже недействителна, това не засяга валидността на останалите разпоредби.

11. ИЗМЕНЕНИЯ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

11.1. Търговецът уведомява Потребителите за промени в Общите условия в срок до 7 дни от влизането им в сила.

11.2. В случай че Потребителят не упражни правото cu да се откаже от договора по реда, уреден в настоящите общи условия, се счита, че изменението е прието от Потребителя е без възражения.

12. ПРИЛОЖИМО ПРАВО

12.1. За всички неуредени въпроси се прилага законодателството на Република България.

НАДЗОРНИ ОРГАНИ

Комисия за защита на личните данни

Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” Nº 2,

тел.: (02) 940 20 46

факс: (02) 940 36 40

Email: [email protected], [email protected]

Уеб сайт: www.cpdp.bg

Комисия за защита на потребителите

Адрес: 1000 гр. София, пл.”Славейков”, Nº4A, em.3, 4 u 6,

тел.: 02 / 980 25 24

факс: 02 / 988 42 18

гореща линия: 0700 111 22

Уеб сайт: www.kzp.bg

ПРИЛОЖЕНИЯ:

Формуляр за отказ от услуга

Формуляр за рекламация